zwucowanje 2 / Übung 2
rozumjace słuchanje / verstehendes Hören
Słuchański test ma tśi źěle. Słyšyśo wugronjenja, dlejše rozgrono a powěsći. K tekstam słušaju nadawki.
Naklikniśo pšawe wótegrono!
Sćo w prědnem źělu wótrězka słuchanje. Dopołniśo nadawki a klikniśo pótom na „Weiter“. Za tym zachopijo se drugi źěl. Gaž sćo wšykne tśi źěle absolwěrowali, zgónijośo wuslědk.
Słyšyśo 5 krotkich tekstow. Rozsuźćo, lěc wugrono k tekstoju pśitrjefijo. Naklikniśo pšawje abo wopak. (zu fünf kurzen Texten entscheiden, ob die jeweilige Aussage richtig oder falsch ist)
W pśespytowańskej situaciji słyšyśo kuždy tekst jano jaden raz.
Měto jo drugi raz nan.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Sabina jo gromaźe z cłowjekom do Indiskeje jěła.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Frycoju jo se woglěd w źiwadle derje spódobał.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Uta ma swójsku firmu.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Tanja jo měła lětosa swajźbu.

Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Sćo w drugem źělu wótrězka słuchanje. Dopołniśo nadawki a klikniśo pótom na „Weiter“. Za tym zachopijo se tśeśi źěl. Gaž sćo wšykne tśi źěle absolwěrowali, zgónijośo wuslědk.
Cytajśo nejpjerwjej nadawki 6 do 15. Pótom słuchajśo na rozgrono. Rozsuźćo, lěc wugrona k tekstoju pśitrjefiju. Naklikniśo pšawje abo wopak. (zu einem Gespräch entscheiden, ob die 10 Aussagen richtig oder falsch sind)
W pśespytowańskej situaciji słyšyśo tekst dwa raza.
Audio:
Liza Wendtowa jo južo 5 lět wuměńkaŕka.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
We Wendtojc familiji su powědali pśecej serbski.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Z pśijaśelkoma jo se Liza Wendtowa woglědała wustajeńcu w Serbskem muzeju w Budyšynje.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Liza Wendtowa a Wórša Hajnkowa stej studěrowałej w Lipsku.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Pśijaśelki kśě nawuknuś mólowanje.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Wórša Hajnkowa jo nawuknuła mólowanje na kursach ludoweje šule.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Liza Wendtowa rada dari swóje wobraze k narodnemu dnju lubym a znatym.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Kněz Wendt zběra stare listowe znamki.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Styri enkelźiśi bydle w Grodku.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Teke w Drježdźanach matej Wendtojc manźelskej enkelźiśi.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Sćo w tśeśem źělu wótrězka słuchanje. Dopołniśo nadawki a klikniśo pótom na „Weiter“. Za tym zgónijośo wuslědk wótrězka słuchanje.
Słyšyśo pěś krotkich powěsćow. Naklikniśo pšawe wótegrono. (zu fünf kurzen Texten entscheiden, welche der Antworten richtig ist)
W pśespytowańskej situaciji słyšyśo kuždy tekst dwa raza.
Ga jo zubnogójcojska praksa zacynjona?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Co jo cil drogowanja?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Z kótareje rěcy jo Marina Tarantowa roman pśestajiła?

Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 3 richtig gelöst.
Co dej se na Górach twariś?

Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.