zwučowanje 1 / Übung 1
zrozumjace słuchanje / verstehendes Hören
Słuchanski test ma tři dźěle. Słyšiće wuprajenja, dlěšu rozmołwu a powěsće. K tekstam słušeja nadawki.
Naklikńće prawu wotmołwu!
Sće w prěnim dźělu wotrězka słuchanje. Spjelńće nadawki a klikńće po tym na „Weiter“. Potom započina so druhi dźěl. Hdyž sće wšitke tři dźěle absolwował/absolwowała, zhoniće wuslědk.
Słyšiće 5 krótkich tekstow. Rozsudźće, hač wuprajenje k tekstej přitrjechi. Naklikńće prawje abo wopak. (zu fünf kurzen Texten entscheiden, ob die jeweilige Aussage richtig oder falsch ist)
W pruwowanskej situaciji słyšiće kóždy tekst jenož jónu.
Štwórtk wječor bě wotewrjenje wustajeńcy.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Program Šule za delnjoserbsku rěč a kulturu wuchadźa jenož w nazymje.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Serbski rozhłós gratuluje narodninarjam.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Młodźina w Delnjej Łužicy pěstuje wšelake žnjenske nałožki.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Wjerch Pückler je załožił město Choćebuz.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Sće w druhim dźělu wotrězka słuchanje. Spjelńće nadawki a klikńće po tym na „Weiter“. Potom započina so třeći dźěl. Hdyž sće wšitke tři dźěle absolwował/absolwowała, zhoniće wuslědk.
Čitajće najprjedy nadawki 6 do 15. Potom słuchajće rozmołwu. Rozsudźće, hač wuprajenja přitrjechja. Naklikńće prawje abo wopak. (zu einem Gespräch entscheiden, ob die 10 Aussagen richtig oder falsch sind)
W pruwowanskej situaciji słyšiće tekst dwójce.
Interview ma so w Serbskich Nowinach wozjewić.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Na Instituće za sorabistiku eksistuje nowy studijny směr.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Wučerstwo a sorabistika stej tradicionelnej studijnej směraj w Lipsku.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Studentki a studenća noweho studijneho směra jědu dwě lěće do wukraja.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Studenća wuknu pólšćinu jako dalšu mjeńšinowu rěč.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Partnerska uniwersita Lipšćanskeho instituta je w Irskej.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Serbšćinu móžeš dźensa z wjele předmjetami kombinować.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
W Lipsku móžeš hornjo- a delnjoserbšćinu studować.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Dobre studentki a dobri studenća móža wukonowy stipendij dóstać.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
W Lipsku bohužel žadyn serbski internat njeje.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Sće w třećim dźělu wotrězka słuchanje. Spjelńće nadawki a klikńće po tym na „Weiter“. Potom zhoniće wuslědk wotrězka słuchanje.
Słyšiće pjeć krótkich powěsćow. Naklikńće prawu wotmołwu. (zu fünf kurzen Texten entscheiden, welche der Antworten richtig ist)
W pruwowanskej situaciji słyšiće kóždy tekst dwójce.
Kotre mjeno nosy nowe towarstwo w Słodecach?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Kelko lět wobsteji partnerstwo mjez Drjenowom a Ochlu?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Zwotkel pochadźa młody třěchikryjer?
třěchikryjer = Dachdecker
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 3 richtig gelöst.
Hdy wusyła so młodźinski program RADIJO SATKULA?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Kelko ludźi wobdźěli so na drastowym swjedźenju?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.