zwucowanje 1 / Übung 1
rozmějuce słuchanje / verstehendes Hören
Słuchański test ma tśi źěle. Słyšyśo wugronjenja, dlejše rozgrono a powěsći. K tekstam słušaju nadawki.
Naklikniśo pšawe wótegrono!
Sćo w prědnem źělu wótrězka słuchanje. Dopołniśo nadawki a klikniśo pótom na „Weiter“. Za tym zachopijo se drugi źěl. Gaž sćo wšykne tśi źěle absolwěrowali, zgónijośo wuslědk.
Słyšyśo 5 krotkich tekstow. Rozsuźćo, lěc wugrono k tekstoju pśitrjefijo. Naklikniśo pšawje abo wopak. (zu fünf kurzen Texten entscheiden, ob die jeweilige Aussage richtig oder falsch ist)
W pśespytowańskej situaciji słyšyśo kuždy tekst jano jaden raz.
Stwórtk wjacor jo było wótwórjenje noweje wustajeńce.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Program Šule za dolnoserbsku rěc a kulturu wuchada jano w nazymje.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Serbske radijo gratulěrujo narodninarjam a narodninaŕkam.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Młoźina w Dolnej Łužycy woplěwa wšake žnjowne nałogi.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Wjerch H. v. Pückler jo załožył město Chóśebuz.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Sćo w drugem źělu wótrězka słuchanje. Dopołniśo nadawki a klikniśo pótom na „Weiter“. Za tym zachopijo se tśeśi źěl. Gaž sćo wšykne tśi źěle absolwěrowali, zgónijośo wuslědk.
Cytajśo nejpjerwjej nadawki 6 do 15. Pótom słuchajśo na rozgrono. Rozsuźćo, lěc wugrona k tekstoju pśitrjefiju. Naklikniśo pšawje abo wopak. (zu einem Gespräch entscheiden, ob die 10 Aussagen richtig oder falsch sind)
W pśespytowańskej situaciji słyšyśo tekst dwa raza.
Audio:
Artikel buźo se wózjawiś w Nowem Casniku.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Na Instituśe za sorabistiku eksistěrujo nowy studijny směr.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Ceptaŕstwo a sorabistika stej tradicionelnej studijnej směra w Lipsku.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Studentki a studenty nowego studijnego směra studěruju dwě lěśe we wukraju.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Studenty wuknu pólšćinu ako dalšnu mjeńšynowu rěc.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Partnaŕska uniwersita Lipšćańskego instituta jo w Irskej.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Serbšćinu móžoš źinsa z wjele pśedmjatami kombiněrowaś.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
W Lipsku móžoš studěrowaś górno- a dolnoserbšćinu.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Dobre studentki a studenty mógu dostaś wugbaśowy stipendium.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
W Lipsku bóžko njejo žeden serbski internat.
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Sćo w tśeśem źělu wótrězka słuchanje. Dopołniśo nadawki a klikniśo pótom na „Weiter“. Za tym zgónijośo wuslědk wótrězka słuchanje.
Słyšyśo pěś krotkich powěsćow. Naklikniśo pšawe wótegrono. (zu fünf kurzen Texten entscheiden, welche der Antworten richtig ist)
W pśespytowańskej situaciji słyšyśo kuždy tekst dwa raza.
Kótare mě nosy nowe towaristwo we Wětošowje?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Wjele lět wobstoj partnaŕstwo mjazy Drjenowom a Ochlu?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.
Wótkul póchada młody kšylc?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 3 richtig gelöst.
Ga pśiźo młoźinski program “Bubak” w serbskem programje rbb?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 2 richtig gelöst.
Wjele rejowarjow jo se na drastwinem swěźenju w Lubnjowje wobźěliło?
Hilfestellung:
Die Aufgabe wäre mit Antwort 1 richtig gelöst.